Zespół ds.
wsparcia psychologiczno-pedagogicznego

Specjaliści pracujący w Fundacji Sternik-Kraków dbają o rozwój uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, specyficznymi trudnościami w uczeniu się, a także – w przypadku wystąpienia potrzeby – troszczą się o dzieci będące w szeroko rozumianym kryzysie. Członkowie Zespołu ds. wsparcia psychologiczno-pedagogicznego udzielają pomocy w formie pracy indywidualnej i w małych grupach, prowadzenia warsztatów i wykładów oraz konsultacji dla rodziców.
Eliza Burda - psycholog w przedszkolu
Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z uczniami, prowadzi bieżące konsultacje i interwencje.
Alicja Karbowniczek - psycholog w szkołach
Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z uczniami, prowadzi bieżące konsultacje i interwencje.
Anna Krzyżak - nauczyciel współorganizujący kształcenie
Wspiera uczniów podczas lekcji, dostosowuje metody i formy nauczania dla uczniów objętych kształceniem specjalnym w szkole Źródło.
Kamila Kumięga - terapeuta pedagogiczny w szkołach
Wspiera uczniów ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi i rozwojowymi.
Grażyna Lubelczyk - terapeuta integracji sensorycznej w przedszkolu
Stymuluje centralny układ nerwowy dzieci poprzez pobudzanie receptorów zmysłowych, pracuje także z częścią uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Aleksandra Marcinkiewicz-Steć - logopeda w przedszkolu i szkołach
Zajmuje się logopedycznymi badaniami przesiewowymi uczniów, a także wspiera rozwój mowy u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Mateusz Mazur - koordynator
Zarządza pracami całego zespołu.
Wioleta Mazur - pedagog w szkołach
Wspiera uczniów i nauczycieli, rozwiązuje sytuacje kryzysowe.
Jadwiga Syrek - nauczyciel współorganizujący kształcenie
Wspiera uczniów podczas lekcji, dostosowuje metody i formy nauczania dla uczniów objętych kształceniem specjalnym w szkole Wierchy.